1277038.jpg

Mä olen Laura Thomas, kuulemani mukaan Thomasin suvun kantaäiti. En mä siis varsinaisesti sukuni kantaäiti ole, mulla on oma äiti ja sillä oma äiti, mutta mä olen alottanut ihan alusta. Mä en ottanut vanhemmiltani rahaa kuin 5,7 tonnia, että sain tontin ja jäi käyttörahaa. No nyt mä kuitenkin seisoin taloni edessä, pienen vaaleansinisen mökkerön. Sisäpuolelta Marimekon Kivet-tapettia, vaaleanpunaista. Annoin äidin valita värin.

Mä täytin kolme viikkoa ja 2 päivää sitten 21. Nyt mä sitten pääsin vihdoin muuttamaan omaan kämppääni.

Mä tahdon rahaa. Paljon rahaa. Ja myös kuusi lemmikkiä, jotka mä pistän töihin ja saan rahaa. Muahaha. No ei, ei ei ei. No, lemmikkejä mä tahdon, ja rahaa, ja toivoisin että ne sais hyvät työpaikat joilla ne menestyy. Sen lisäksi mä haluan miehen, maatilan ja kolme lasta. No unohda se maatila.